SL oyununda ağ bağlantısı yok hatası nasıl çözülür?

Soru:
Second life (SL) oyununu uzun süre önce eski bilgisayarıma yüklemiştim. Hiçbir sorunla karşılaşmamıştım fakat şimdi sürekli ağ bağlantısı yok diye hata veriyor o anlıktır diye birkaç gündür deniyorum fakat olmuyor internet ayarlarımda mı bir sorun var acaba nereden yardım alacağım hakkında bir fikrim yok. Şimdiden teşekkürler.

Cevap: Anlattığınız sorunun hikayesine göre oyunu kaldırıp yeniden kurmanız gerekecektir.

-Maalesef değişen birşey olmadı durum yine aynı. Üstelik bu sefer farklı yere indirip denedim yine internet bağlantınızda yada sl ağ uygulamasında problem olabilir diyor. Sanırım olmayacak yardımınız için teşekkür ederim.

Cevap:SL'in eski versiyonları mevcuttur. Hangi tarihte sl e sorunsuz girdiyseniz o tarihte aşağıdaki linkte anlatılan eski versiyonlardan birini yükleyip deneyebilirsiniz. http://slturkiye.blogspot.com.tr/2012/03/second-life-eski-surumlerini-nereden.html 

Yorum Gönder

0 Yorumlar