Second Life Türkçe Destek Geldi


Türk kullanıcıların merakla beklediği türkçe desteği sonunda yapıldı.Daha önce çıkarılan Türkçe yamalarda çıkan sorunlar başımızı ağrıtmıştı.Şimdi ise second life yetkililerince uygulamaya konulan Türkçe desteği için yapılması gerekenleri kısaca anlatalım.

Öncelikle second life sitesinde beta aşamasında olan 1-23-1-119104 Release Candidate versiyonu indiriyoruz.Bunun için aşağıda ki resimden de anlaşılacağı üzere Test Viewers/Release Candidate Viewers sekmesinin altında ki bölümde yer alan İşletim sistemimizi seçiyoruz ve 1-23-1-119104 Release Candidate versiyonu bilgisayarımıza inmeye başlıyor.İndirdiğimiz bu versiyonu bilgisayarımıza kuruyoruz.


Resmi daha iyi görebilmek için üstüne tıklamanız yeterli.

Sonrasında second life kısayoluna tıklıyoruz açılan pencerede CTRL+P yaparak yeni bir kontrol penceresi açıyoruz.GENERAL sekmesine tıklayarak altta bulunan LANGUAGE seçeneğinin sağında bulunan SYSTEM DEFAULT yazan bölümün sağında ki ok işaretine tıkladığımızda çaşitli dillerin isimlerinin bulunduğu bir liste çıkacak.Bu listede altlarda bulunan Türkçe (Turkısh) Beta'yı seçiyoruz.Aşağıda bulunan Ok sekmesine tıklayarak işlemi bitiriyoruz.


Resmi daha iyi görebilmek için üstüne tıklamanız yeterli.

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Merhaba kardeşim, sayfana girince
    farklı dünyada hissettim kendimi çok güzel:)sevgiler kardeşime

    YanıtlaSil
  2. Merhaba kardeşim.Hoş geldin.Uzun zmandır blogumla ılglenemedıgım ıcın yorumunu geç gördüm.
    Sizlere farklı dünyaları tanıtabiliyorsam ne mutlu bana.Değerli yorumun için teşekkür ederim kardeşim.Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. merhaba Fahri kardeşime sayfanda farklı dünyaya giriyorum çünkü bende kreşe gidip öğretmenleri maketten ev veya bahçe yaptırıyolar hemen ben üstleniyorum evimde yapamadığım dizaynı makette yapıyorum ...farklılık varmı göreyim diye geldim:)sevgiler kardeşime

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Fatı,
    Hoş geldin, sefa getirdin.Değerli yorumun ve ziyaretin için çok teşekkür ederim kardeşim.

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşlar burası aktifmi hala beta linkine tıklayınca bir sürü versiyonu cıkıyor

    http://wiki.secondlife.com/wiki/Linden_Lab_Official:Alternate_Viewers

    bilgisayarı kasmadan oynaya bileceğim ve tamamen türkçe olanı varmı acaba yardımcı olur musunuz birde türkiyede ki arkadaşların bulundugu ortama nasıl girerim

    YanıtlaSil