Second life üyeliğim banlandı, nasıl geri açarım?

Soru: Merhaba;
benim avatarıma ulaşımım engellendi. siteden girdiğimde beni biryere yönlendiriyor yazıyorum ama bir dönüş olmuyor. bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz.

Cevap: Second life üyeliğinizin banlanmasının haksız olduğunu düşünüyor ve geçerli second life banlanma nedenlerinden biri değilse Second life iletişim adreslerini kullanarak sorunu iletebilirsiniz. Second life iletişim sayfası http://lindenlab.com/contact adresi bu şekildedir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. second life hesabımı sildim tekrar aktif nasıl edebilirim

    YanıtlaSil
  2. merhaba second life şifremi giriyorum oyunu açamıyorum adım ve mail adresim şifrem doğru ama oyun açılmıyor sürekli hata veriyor sonda sanırım benim para ile oynamamı istiyor oyun neden para ile oynamak zorundayım parasız oynayamıyormuyum kredi kartı yada pal hesabı istiyor benden

    YanıtlaSil