Second life da birilerine saldırmak mümkün mü?

Soru: Ben second life de lycan oldum ama kimseye saldıramıyorum bunun nedeni nedir acaba. parayla almam gereken başka şeyler mi war yoksa bunun için eğitim filan mı almamız lazım bu konu hakkında bana yardımcı olabilirseniz çok sevirinim.Kolay gelsin iyi çalışmalar.

Cevap: Second Life da görüntü olarak diğer avatarlarla kavga etmek, saldırmak gibi uygulamalar yapılabiliyor. Bunun için özel üretilmiş AO dediğimiz vücut hareketlendiren ürünler alabilirsiniz. Ama bunlar genellikle zararsız uygulamalar olup en fazla bir avatarı iteklerseniz veya 5-10 metre ileri atabilirsiniz gibi işlemler yapabilirsiniz. Bunlar second life içinde üretilmiş görsel olarak mükemmel ama işlevde ileri ittirmek gibi fazla zararı olamayan silahlarla yapabilirsiniz. Ücretli silahlar alıp bunları deneyebilirsiniz. Ancak başkalarını rahatsız etmek hakkınızda şikayet gelmesi ve sl den banlanmanız anlamına gelebilir.



Yorum Gönder

0 Yorumlar