Second life'da bulut gibi görünüyorum,Nasıl düzelirim?

Soru:Second life'a girdiğimde bulut(duman) şeklinde görünüyorum. Apparance yapıyorum,elbise değiştiriyorum,ne yaptıysam düzelemiyorum. Bulut gibi dolaşmaktan nasıl kurtulurum?

Cevap: Bu sorundan kurtulmak için ben kendi çözümümü anlatayım. ilk önce üzerinizde bulunan skin,shape ve elbiseleri tamamen çıkartın veya değiştirin.Sonra yeniden hepsini tek tek giyin. sorunun düzeldiğini göreceksiniz. Ben bu şekilde görünür hale geldim.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. merhaba ben de aynı sorunla karşı karşıya kaldım ve cevaptakileri uyguladığım halde düzelmedi. Bu durumda üzerimdeki sevdiğim skin, shape vs. feda edebileceğim şekilde değiştirdim yeni bir avatar seçtim ve tekrar kendi sevdiğim skin, shape vs. giydim bu sayede sorunum çözüldü. Umarım yardım edebilmişimdir. İyi oyunlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. selam avatarımı hiçbir şekilde göremiyorum alpha giyince yok oluyor diğer avileride göremiyorum sorunu bulamadım bir türlü

    YanıtlaSil